6 Şubat 2012 Pazartesi

Dantela Atkı , Fular...

Bugüne biraz üzüntülü başladım.Çok marifetli bir arkadaşımızNAZARDEYMESİN07 vefat ettiğini öğrendim.Allah ona gani gani rahmet eylesin,mekanını cennet etsin,sevdiklerine sabırlar versin...:( üzgünüm;lütfen bir Fatiha-ı Şerif okuyalım arkadaşımızın ruhuna.


Bu ipi annemlerin ordan aldım.Bazı arkadaşlarımın yaptığını görünce bende eksik kalmayayım dedim.Çok çabuk bitiveriyor ve çok da şık duruyor.Ben bu tür şeyler kullanmadığım için kızıma yaptım;güle güle kullansın.Bir tane de ebruli olanından aldım onu da yapacağım inşallah.Hepinize iyi geceler dilerim.Sevgi ve sağlıcakla kalın...







7 yorum:

yurdagül dedi ki...

canımm çkk üzüldüm şimdi ipini merak ettim geldim bloğuna şahsen olmasada bloğundan tanıyodum nazardeymesin arkadaşımı ALLAH gani gani rahmet etsin okurum fatiha canısım daha yatsımıda kılmadım bu gece okurum hemde canısım nesi vardı arkadşımızın hastamıydı

bu arada ipin çkk güzelmiş canım elleine sağlık fularında güzel olmuş

yaseminkale dedi ki...

hayat şu incecik çizgide yürürken güzel işler güzellikler bırakmak nasip etsin Allahım...

ellerine sağlık çok şık görünüyor...

yaseminlerim dedi ki...

Gunaydin canim ne kadar uzuldum bir bilsen sanki bir parcam eksilmis gibi arkadasimizin vefati beni cok etkiledi ,tanridan rahmet diliyorum ailesine sabirlar versin iki gecedir ben okuyorum fatiha arkadasima allah kabul etsin canim arkadasima .
Arzucugum florin harika olmus ellerine saglik ,benim gelinde gri rengini aldi bir gecede orda cok harika oldu,kizina cok yakisacak gule gule taksin tatlim sevgiler.

el emeğim göznurum dedi ki...

ellerine sağlık canım arkadaşımıza cok üzüldüm mekanı cennet olsun

maria dedi ki...

cok guzel dantela fular
harica
interesant

mari
te imbratisez cu mult drag

Noblesse dedi ki...

Arzucum çok güzel, şık duruyor gerçekten, ellerine sağlık.

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ediyorum ,sağolun sevgili arkadaşlarım benim... :)