9 Mayıs 2012 Çarşamba

Lif modeli ve resimlerle yapılışı...

Herkese iyi geceler dilerim.Bu lif modelinin yapılışını merak eden arkadaşlarım oldu.Ben de  onlar için yapıp resimlemeye çalıştım...Umarım açıklayıcı olmuştur.Benim ilk yaptığım pembeli olan en altta  kenarlarının yapılışını  gösterdiğim resimdeki lif ;henüz bitirmedim,bitirecektim ancak  daha sonra devam edeceğim.Örneği nasıl olsa aldım.Yapmam gereken başka işlerim olduğu için daha sonra devam edeceğim inşallah.Resimlerde anlamadığınız yerler olursa ben burdayım :))

Bu arada bir arkadaşımız yorum yazmış ,yorumu yayınladım ancak sayfamda  nedense görünmüyor.Cem adlı arkadaşım,öncelikle teşekkür ediyorum ancak babet patikler netten bir paylaşımdır.Ben onlardan henüz yapmadığımdan dolayı şu an için yardımcı olamayacağım.Kusura bakmayınız lütfen!

Herkese  sevgilerimle...




















13 yorum:

yurdagül dedi ki...

ellerine emeklerine sağlık canım çkk güzel olmuş açıklamanda şahane canısım sevgilerimi bırakıyorum..

suzan hobi dedi ki...

arzucum ellerine emeklerine sağlık canım harika açıklamış ve resimlemişsin sağol arkadaşım muhakkak denicem tatlım çok sağol selamlar sevgiler her şey gönlünce olsun

Noblesse dedi ki...

çok güzel bir örnek, teşekkürler Arzucum

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Yurdagülüm canım benim, çok teşekkür ediyorum.benden de kucak dolusu sevgiler bacıma :)

Suzancım sende sağol canım.yardımı olursa ne mutlu bana.umarım yaparsın.Aleykümselam canım.benden de kucak dolusu sevgiler gelsin sana :)

Noblessecim,beğenmene sevindim canım.Rica ederim .Ben teşekkür ediyorum. :)

canan dedi ki...

harika bir model açıklamada süper ellerine emeklerine sağlık inş. bende denicem şu yoğun günleri bir atlatayım geri dönüş yapıcam sevgiler.....

Arzu'nun hobileri dedi ki...

çok teşekkür ederim Canancım.umarım denersin canım.kolay gelsin.sevgiler ...:)

figen abla dedi ki...

senin şu sabırla ve özenle anlatmalarına hayranım can..
iyi ki varsın, iyi ki bizlerlesin..

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Figen ablacım,canımsın benim.çok teşekkür ederim.:))kucak dolusu sevgiler...

Unknown dedi ki...

ben gülbeyaz,canım ellerine sağlık çok güzel örmüşsün şuan model çıkarıyom,saygılarımı sunarım.

lif dedi ki...

bunlar güzel modeller ama sitede güzel .

Arzu'nun hobileri dedi ki...

teşekkür ederim Gülbeyaz Hanım,ne mutlu bana işinize yarıyorsa eğer : )

Arzu'nun hobileri dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşım.keşke isminizi de yazsaydınız :)

aysegulcebiseyler dedi ki...

canım yaa çok teşekkür ediyorum,ilgilendiğin için:))
aslında çokta kolaymış ama öyle bakınca anlaşılmıyor,fırsatını bulur bulmaz yapıp resminide atarım,tekrar teşekkürlerrr:)9