8 Mayıs 2012 Salı

Lif Modelleri...













Lif severlere bir kaç model  daha...Bu lifleri     üç gün önce çok sevdiğim  bir arkadaşımın tuhafiye dükkanında gördüm.  Resimlerini çekmeme yine  müsaade etti sağolsun.Bende  sizlerle  paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz.Yapan kişilerin de ellerine sağlık olsun. :)En üstteki üç lif sanılanın aksine en orta kısmından başlanıp yapılıyor.Benim hoşuma gitti ve ertesi günü lifin modelini çıkarmak için tekrar arkadaşıma uğradım.Birazını çıkardım ancak benim afacan oğlum  durmadı  ne yazık ki.Karşı tarafta bir pet shop dükkanı vardı ve benden illa bir hayvan almam için ısrar etti durdu.Pembeli olan lifi eve  getirdim örneğini çıkarmak için; sağolsun arkadaşım emaneten verdi.Onun da  değil ,kendisine  yardımcı olan bir  arkadaşınındı.Örnek biraz uğraştırıcı,bir kaç ayrıntılı resim de çektim.Onları da ekliyorum.Yapmak isteyenlere kolay gelsin.Sormak istediğiniz yer olursa, bende bitirdikten sonra yardımcı olabilirim :P

Herkese hayırlı geceler  diliyorum.Selam ve sevgilerimle... :))

12 yorum:

Naliya dedi ki...

yapanların emeklerine sağlık. modeller çok güzeller. sevgili arzu tşk ederim paylaşımınıza .iyi geceler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

tüm lifler çok güzel.
bahsettiğin lif genelde alt kenardan başlanıyor ortadan nasıl devam sağlanıyor merak ettim yapılış aşamasını da resimleyebilirsen süper olur:) ellerine sağlık

maria dedi ki...

cok guzel

mari

suzan hobi dedi ki...

arzucum emeklerine sağlık tat lım harika lif modelleri eklemişsin arkadaşınada yapan hanımlarada çok teşekkür ederiz ellerine sağlık ören kardeşlerimin,modelini çıkardığın lifi hakikaten bende daha önce hiç görmedim çok güzel bir modelmiş canım uygun bir zamanda yapmayı denemeyi isterim takılırsam azıcık başını ağrıtabilrmiyim:))selamlar sevgiler

aymuzese dedi ki...

selamlar yavruağzı lifin örneğinden bebek battaniyesi örüyorum çok güzel oldu senin liflerde çokgüzel görünüyor ellerine saglık

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Naliyacım, ben teşekkür ederim canım.beğenmene çok sevindim :)evet öyle olsun yapanların ellerine sağlık .

Hatice ablacım bu gece anlatmaya çalışacağım inşallah .gece belki eklerim yapılışını :)çok teşekkür ediyorum.

Mari,multumesc draga mea :)

Suzancım ne demek canım yardım edebilirsem ne mutlu bana,beğenmene çok sevindim canım.çok sağol.teşekkürler.öyle olsun dediğin gibi yapanların ellerine sağlık :)aleyküm selam canım.

Aymuzesecim,çok sağol canım,eminim güzel olmuştur sende bizimle paylaşırsan sevinirim.senin de ellerine sağlık canım,teşekkür ediyorum :)

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Arzucum lif modellerin harika ilk olanları çok begendim ören arkadaşların ellerine sanada paylaşımın için teşekkürler canım

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Safiye ablacım beğenmene çok sevindim.ben teşekkür ederim canım benim.:)öyle olsun dediğin gibi ellerine sağlı olsun yapanların.

Tiny Mini Design dedi ki...

blogunuz harika,liflerinize iğne oyalarınıza bayıldım,ellerinize sağlık...

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Demetcim ,hoşgeldin canım,çok teşekkür ederim,bende senin amigurumi örgü oyuncaklarına bayılıyorum canım.senin de ellerine sağlık.sevgilerimle... :)

pembe dedi ki...

arzucum canım benim lif modelin çok güzel olmuş ortadan başladım ama yapamadım yapılışını ayrıntılı olarak gozluk_38@mynet.com adresine gönderirsen sevinirim bu mübarek günde rahatsız ediyorum ama hakkını helalet hayırlı ramazanlar

aysegulcebiseyler dedi ki...

Arzu hanimcim ellerinize saglik bayildim paylasimlariniza , hepsi birbirinden guzel, ben sizi daha yeni kesfettim hemen izlemeye aldim, birde sormak istedigim bir sorum olacak, acaba bu lifin anlatimli bir yayinini hazirlayamazmisiniz, epey bakindim ama anlayamadim, su gobekten baslanan kare modelinde olan varya, hani arkadasinizin dukkanindan aldiginiz modelin...
Benimde oglum nasipse seneye sunnet olacak ve cokca hediyelik orup hazirlamam lazim, cok guzelmis hemde degisik ama yapabilecekmiyim bakalkm,
Simdilik hayirli gjnler diliyorum banadabeklerim