27 Şubat 2012 Pazartesi

Bebek ve küçük çocuklar için resimli ,açıklamalı zarf yelek modeli...

Herkese hayırlı haftalar dilerim. :)Zarf modelli yelek yapılışını sizlerle paylaşmak istedim.Oldukça kullanışlı bir model.Mavi yelek, tam 15 senelik bir yelek ve üç çocuğumda giyindiler.Bir arkadaşımın torunu oldu.Örmeyi düşünüyordum .Emekbahçemiz  forumunda  çocuk örgülerimi paylaşmıştım ,hamile bir arkadaşım beğendiğini ve örmek istediğini belirtince, isabet oldu  diyerekten,bende yapıp sizlerle paylaşmayı istedim.Patiklerini  de yapınca hediyelik yapmaya uygun bir model bence.Yapmak isteyenlere şimdiden kolay gelsin.

İpim Nako Rekor,Şiş numaram 3.Daha küçük yapmak isterseniz 2.5 numara şiş kullanmanızı tavsiye ederim.Sayılarda da oynama yapabilirsiniz...
Resimlerin tamamını çekmek biraz meşakatli ,yakından çekince daha iyi anlaşılıyor bu yüzden ilerleyen resimlerde tamamını çekemedim.Görünmeyen kısımları örülmüş  farz edin  lütfen!...


























Şimdilik bu kadar; devamı yarın... :)

7 yorum:

Nergiz GP dedi ki...

Günaydın, ilk kez görüyorum, çok ilginçmiş. Sayenizde yeni bir şey daha öğrendim. Güle güle kullanılsın. İyi haftalar, sevgiler.

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam çok cıcı elıne sağlık ıyı gunlerde kullansın bebiş

yurdagül dedi ki...

ellerine emeklerine sağlık canım bacım çkk güzel açıklamışsın

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Nergizcim, beğenmene sevindim canım sağol teşekkür ederim.iyi haftalar diliyorum benden de sevgiler arkadaşıma :)

Belgüzar ablacım teşekkür ediyorum.çok sağolun. :)

Yurdagülüm ,çok sağol canım benim. :)

figen abla dedi ki...

AAAH Bİ TORUNUM OLSA DA BEN DE YAPSAMMM :)

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Figen ablacım ,inşallah daha güzellerini yaparsın ,hayırlısı olsun canım :) Bende bir takım yaparım o zamana, Allah ömür verirse eğer.

bebek beşiği dedi ki...

Arzu hn, madem herkese örüyonuz bende yiğenime istiyorum valla :)