13 Ocak 2013 Pazar

Gülşah bere ve boyunluk modeli...









Merhaba sevgili  dostlarım. :)) İşte benden  yeni yılın ilk örgüleri...Nihayet tembelliği bir kenara atıp,şiş ve iplerime geri  döndüm yine...Umarım çok daha güzel şeyler yapabilirim.Bu modeli  kızım için yaptım; aslında açık renkli iple çok daha güzel olabilirdi.Ancak  kızım koyu renkleri seviyor :(Sizlerde yapmak isterseniz Sevgili  ÖRGÜKOLİK arkadaşımızın sayfasına bakabilirsiniz.Kendisine bu güzel modeli bizimle paylaştığı için teşekkür ediyorum.Boyunluğun düğmelerini alınca dikeceğim inşallah. Bere boyunlukta ip olarak Alize Lanagold kullandım.Şiş numaram 4.Eldiveni de oğlum için yaptım henüz diğer tekini öremedim,çünkü araya kızım girdi :P.İnşallah en kısa zamanda diğer tekini de yapacağım.Kendi elime taktığım için bana biraz dar oldu tabii.Sadece nasıl durduğunu göstermek istedim.Eldiven için Tunç marka ip kullandım.Birde daha önce yapmış olduğum  bu BERENİN kahverenklisini  yaptım .Ancak resimleme gereği duymadım...Bu arada boyunluğun resmini ters  çekmişim.gözümden kaçmış ;örnek yukarı doğru olacak. :(

Herkese mutlu pazarlar diliyorum.Sevgilerimle...

5 yorum:

Sena Çeyiz dedi ki...

Ellerine sağlık.

maria dedi ki...

ARZU CANIM ARKADAS.
COK GUZEL ORGU.
COK GUZEL BLOG.


MERHABA
NASILSIN?

NASILSIN BEBEK??

Maggy dedi ki...

¡Hooola!, me encantan estos tejidos, quedaron hermosos con esos colores, ¡felicidades!... ¡aaadiúuu!

Igne oyam dedi ki...

slm arzucum nasılsın canım ellerine sağlık cok güzel olmuş beren ve boyunluğun

Arzu'nun hobileri dedi ki...

sena çeyiz arkadaşım, çok sağol,teşekkürler.

Maria,çok sağol canım.teşekkür ederim :)
Maggy ,çok sağol,teşekkürler.

Mevlüdecim.çok sağol,iyiyim teşekkür ediyorum canım.