27 Mayıs 2012 Pazar

Mekik oyası modeli...






Herkese  güzel ve  keyifli  bir pazar günü diliyorum... :)Bu aralar tembelliğim yine üstümde pek bir şey yaptığım yok.Elim alışmışken bu mekik oyası modelini ara sıra elime alıp ,yapmaya çalışıyorum.Henüz bir buçuk kenarını bitirdim;pek de acelem yok .Ne zaman bitirirsem artık :P Çiçekler mekikten yapılıyor,aralardaki yaprak modelleri ise iğne oyası. Merak eden  takipçilerim olabilir diye  paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz...Mekik oyasını ben Hobievimizde öğrendim.Sizler de yapmak isterseniz HOBİEVİMİZ 'e   üye olabilirsiniz :)

Herkese  kucak dolusu selam ve  sevgilerimle... :))

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım oyası da harika. elin alışmışken sen biraz da kolye küpe yap birşeyler nefis oluyor:)

maria dedi ki...

GUZEL!
COK GUZEL

MARI



MERHABA
NASILSIN??

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Hatice ablacım çok teşekkür ederim.Biraz daha öğrenirsem yapacağım emin ol.:)

Mari ,çok teşekkür ederim canım;iyiyim, çok sağol,umarım sen de iyisindir :)