19 Ocak 2012 Perşembe

Tığ İşi Kırmızı Patiğin BİYE VE SÜSLEMESİNİN Yapılışı...

Merhaba  arkadaşlar .Üç  gündür çok  üzgünüm,Çok  değer verdiğim ,ağbim kadar sevdiğim eniştemizi kaybettik.Kendisi maalesef kanser hastalığına yakalanmıştı.Son zamanlarda da  sürekli hastanelerde geçti günleri.Ve salı günü acı haberi  öğrendim.Şimdi yazarken bile burnumun direği sızlıyor.Böyle durumlarda maalesef kelimeler yeterli gelmiyor.Onu hep sevgi ve rahmetle anacağım.Yazımı okuyan kim varsa  onun  ve kendi ölmüşlerinin  ruhları için bir Fatiha-i Şerif okurlarsa , memnun olurum.Biz onu çok sevdik , hep razı olduk,hiç incinmedik ve kırılmadık.Dilerim rabbim de ondan razı olur.Mekanı cennet olsun inşallah...

Bende ki şok ve moral bozukluğunu tahmin edersiniz  ve mazur görürsünüz umarım.Bu yüzden eklemeye bir kaç gün ara verdim.Yorum yazan arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum.Cumartesi gününden sonra da  yokum ;sömetri tatilinde  annemlerde olacağım.Şimdiden yoruma ve cboxa yazan arkadaşlara  teşekkür ederim.Silinme ihtimaline karşı yorumdan yazarsanız iyi olur;çünkü cboxın bir limiti var  ve  dolunca yazılanlar silinebilir.Herkese sağlıklı,mutlu ve huzurlu günler diliyorum.Sevgilerimle...


Not  :Patik bu aşamalardan sonra bitmiştir.Çiçeği bu şekilde olduğu için böyle yaptım .Eğer isterseniz farklı bir model yapabilirsiniz   ya da  nasıl süslemek isterseniz.Sizin arzunuza kalmış.Yapmak  isteyenlere kolay gelsin...










Çiçeğin ortasındaki, rokoko yapılmış kısmı, ben yapıp resimlememişim.Sizler onu dikkate alıp yapınız.İki şekilde de yapılabilir...


11 yorum:

narinçeyiz dedi ki...

arzum çok üzüldüm başınız sağolsun mekanı cennet olsun inşallah galu inna lillahi ve inna ileyhi raciun

Arzu'nun hobileri dedi ki...

canımsın,çok sağol Narinim.inşallah öyle olsun.

Marifetane hobi dedi ki...

Çiçekte eklenince çok güzel oldu canısı..Tekrar sana ve ailene başsağlığı diliyorum Allah mekanını cennet eylesin..
Anneninde ellerinden öpüyorum selam söyle..
Bu arada sen zaten aksuvitale üyeydin çekilişede katılsana.

marifet23.blogspot.com dedi ki...

Allah rahmet etsin toprağı bol olsun.

yurdagül dedi ki...

canımm arzucum açıklaman harika olmuş canısım ellerine emeklerie sğlık.

canımm başınız sağolsun enişdeye ALLAH dan rahmet diliyorum mekanı cennet olsun seve seve okurum bacımm fatihayı hatta yasin okurum bu gecenin yüzü suyu hürmetine RAbBİM kabul etsin şimdiden.

sevgilerimi bırakıyorum üzülme canısım RABbim sevdiği kulunu erken alırmış demek enişde çkkkk güzel yürekliydi.

foruma gel canısım bekliyorum olmazsa farklı bi isimle üye ol

suzan hobi dedi ki...

arzucum başınız sağolsun canım ALLAH rahmet eylesin, nur içinde yatsın inş, okudum canım fatihamıda ALLAH gani gani rahmet eylesin

Arzu'nun hobileri dedi ki...

sevgili arkadaşlarım, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Allah razı olsun hepinizden.dularınızı rabbim kabul etsin inşallah, amin.kucaklar dolusu sevgilerimle...

Arzu'nun hobileri dedi ki...

birinin yorumunu yanlışlıkla silmişim kimdi hatırlamaya çalışıyorum ama hatırlayamadım .kimdiyse çok sağolsun o arkadaşımda.Allah razı olsun.

Adsız dedi ki...

That is an awfully astounding column you’ve posted.Thanks a lot for that a fantastically amazing post!
[url=http://www.clongchampc.info/] longchamp outlet[/url]
[url=http://www.blongchampb.info/] longchamp outlet[/url]
[url=http://www.alongchampa.info/] longchamp[/url]

http://hercaim.blogspot.com/ dedi ki...

başınız sağolsun ALLAH geride kalanlara sağlıklı sihhatlı uzun ömür versin

Arzu'nun hobileri dedi ki...

teşekkür ederim Hercaim,çok sağol arkadaşım.