3 Nisan 2012 Salı

Netten boncuk oyası ve videolu yapılışı...


         Merhaba  sevgili dostlarım :) nette görüp beğendiğim bu boncuk oyasını ,yapılışıyla sizlerle paylaşmak istedim.İnce oya ipiyle yapılırsa  tülbent oyası olarak kullanılabiliriz.Ya da bayanın yaptığı gibi giysi yakalarına uygulanabilir...Son bir kaç gündür sayfama bir şey ekleyemedim.Bu aralar şal yapmakla iştigal ediyorum.Bitirince sayfama ekleyeceğim.Herkese güzel bir gün geçirmelerini diliyorum.Sevgilerimle...

Basit ve hoş  bir model...

7 yorum:

Noblesse dedi ki...

oya yapmayı bilmem ama şimdi bu video beni cesaretlendirdi, çok zor görünmüyor, şalını merak ettiğimi ekliyim.Seni çooook öpüyorum, sevgilerimle...

maria dedi ki...

HARIKA!!!!
SUPER
COK GUZEL COLIER


MARI

Naliya dedi ki...

tşk ederim bende çok beğendim aslında örtü kenarlarınıda süslemeye yarar ..

comet70 dedi ki...

arzucum süper bir modelmiş çok hoşuma gitti yaz içinde çok güzel olur vakit bulursam denemek isterim öpüyorum sevgiyle kal canım

comet70 dedi ki...

Arzucum normal misina değil diğmi videodaki nasıl bir ip olurki

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Çok teşekkür ederim Noblesscim.bende seni öpüyorum canım.Şalım da sürpriz olsun ... :P


Mari, multumesc draga mea <3

Naliya arkadaşım, rica ederim.ben teşekkür ederim.evet ,o da olur pekala.

Fundacım renkli floş ipi bana kalırsa ,bizim yaptığımız oya iplikleri daha ince canım.umarım yaparsın ,bende seni öpüyorum.çok teşekkür ederim.bilmukabele...

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba çok zarif dantel elıne sağlık