6 Aralık 2011 Salı

Örümcekli şal modeli...




























































Severek kullandığım bir şalım.Bunu ben yapmadım bir arkadaşımdan satın aldım.Bu şal modelinin yüzünden güzel bir dostluk kazandım.Sizlere anlatayım,bir gün bizim muhitteki bir giyim mağazasının önünden geçerken mağaza sahibi kadının dışarda oturmuş elişi yaptığını gördüm.Bende meraklı olduğum için şöyle göz ucuyla bakayım dedim.Örneği hoşuma gitti ve kadına örneği çıkarabilir miyim ?dedim.Kadın önce pek yanaşmadı.O günde günlerden cumaydı sanırım.Dedim ki yarın gelsem bu örneği burda çıkarsam ,bana yarın elişini getirmeyeceğini söyledi.O zaman pazar günü gelip çıkarayım dedim,bu defa pazar günü de mağazayı açmayacağını söyledi.Ama içimden nasıl sinirlendim anlatamam.Kadının tavrını görseniz siz de benim gibi bozulurdunuz.Baktım ki olacak gibi değil, en iyisi dedim ki kendi kendime , hemen şurda çıkarayım daha onun onay vermesine fırsat vermeden üç beş mağaza ötede tuhafiyeden lif ipi aldım tığı da tuhafiyeciye hemen getireceğimi söyleyip ordan doğru kadının yanına gittim.Baktı ki pek kararlıyım, artık sesini çıkaramadı.Hemencecik örneği çıkardım.Bana kimsenin kendisine model,örnek vermek istemediğini ve bu yüzden kendisinin de buna yanaşmadığını söyledi.O günden sonra o kadın en iyi arkadaşlarımdan biri oldu.Sevgili Aynur kulakların çınlasın. :)Bu şalımı o yapmıştı.Mağazasında bere,şapka ,şal vs kendi yaptığı el işlerini de satıyordu.Bayağı bir zaman tezgahta kaldığını görünce bana sen al diye öneride bulundu,makul bir fiyata bende almış oldum...Aynısından bir tanede kayınvalideme aldım.Benim çıkardığım örnekte aşağıki resimde :P Yapmak isteyenler olursa diye ekledim.Ben biraz küçük gibi geldiğini düşündüğümden ütü yaptım ancak siz ütülemeyin,örümcek kısımları hafif bozulma yaptı.Daha büyük örmeye çalışın,bu da benden bir öneri yapmayı düşünenler için.Herkese sevgilerimle...

10 yorum:

kpsszede dedi ki...

basit ama çok güzel oluyor örümcek modeli.yaptığım şalı gösterirken anlatmıştım bayılıyorum bu modele diye.
çoğu kadın modelini paylaşmak istemiyor gerçekten.ama çok saçma,aklıma takınca bir şekilde yapıyorum sonuçta.
hem paylaşmayınca da bir anlamı kalmıyor ki...

yaseminlerim dedi ki...

Merhaba arzucugum arkadasinin ellerine saglik sende gule gule giyesin tatlim.
Arkadasliklar dostluklar bazen boyle basliyor tipki bizim gibi sanal almede hic birbirimizi gormeden ziyaretlerle basladi sablon falan derken guzel bir dostluk olustu aramizda tabi bir de tefofonla gorusunce bir baska oldu insallah bir gun karsilikli kahve de iceriz tatlim nice senelere dostlugumuz devam eder canim sevgiler:))

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Haklısın kpsszede arkadaşım.Bildiklerimizi başkalarıyla paylaşmak çok güzel bence de.teşekkür ederim yorumun için. :)

Fatma ablacım,iyi ki seni tanımışım.bende seni çok seviyorum ve aynı duyguları paylaşıyorum ,çok teşekkür ederim. :))

Noblesse dedi ki...

sade ve şık bir model, ellerine sağlık Arzucum.

figen abla dedi ki...

çok çık bu..örenin ellerine sağlık..
kuzucuğum senin bloğunu takibe almak istedim ama izleyici olma kısmı yok mu bu sayfada?

Arzu'nun hobileri dedi ki...

teşekkürler Noblessecim :)

teşekkürler Figen ablacım.izleyici kısmı sayfamın alt tarafına yakın.oradan ekleyebilirsin. :)

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Canım benim güzle güle kullan..azmin elinden bişey kurtulmaz diye boşa söylenmemiş dimi:)) Arkadaşının ellerine sğalık olsun..

Canım benim resimleri üstte yazıyı alta yazarsan eğer linklerinin yayınlandığı sitelerde resimlerde görünür..yazı üstte olunca yalnızca başlık yazısı yayınlanıyor haberin olsun..öptüm Allah a emanetsin..

hobivakti dedi ki...

Azmin elinden bişey kurtulmazmış. :)

Israrla örneğide çıkarmışsınya helal olsun. :)

Arkadaşlığınız daim olsun.

Ayrıca çok şık görünüyor. :)

Güle güle kullan.

el emeğim göznurum dedi ki...

cok güzel canım ellerine sağlık

Arzu'nun hobileri dedi ki...

çok teşekkür ederim.Hatice,Hobivakti ve Mevlüdecim,beğenmenize sevindim. :)))))sağolun güzel yorumlarınız için.