25 Ocak 2011 Salı

Hello Kitty Bere...

Herkese merhabalar..Bu sevimli bereyi , yeğenim Selin için ördüm ve az önce resimlerini çektim.Akşam olduğu için resimler,ışıkta ancak böyle göründüler.Sömestri tatilinde annemlere gideceğiz.Tatlı kızımıza küçük bir hediye olsun istedim. Bilirsiniz Hellı Kitty beyaz renkli sevimli bir kedidir aslında ama yeğenimin kabanı pembe renkmiş bende ona uygun olsun diye pembe renkte yaptım.

Yapmak isteyenler olursa kısaca anlatayım.İpim Nako Pırlanta.Süsleme ve kontör ipleri Kartopu Flora.Şişim de üç numara.İki şişle yaptım.Göz kararı 100 ilmekle örgüye başladım.Lastik örmüyoruz.Bir sıra düz ,bir sıra ters örgüyle 11 cm ördüm.(Şimdi yazarken bir yandan da ölçtüm. :))Daha sonra örgüyü 6 ya ayırdım. Ve kesmeleri yaparak bereyi bitirdim.

Kulaklar için berede , uygun yerlerden 14 tane arkalı ve önlü olarak ilmekler alıyoruz şişlerimize(yani arkada ve önde 14 er tane olacak ).( beş şiş kullandım ben.üç tane şiş kullanıyoruz çünkü)bir sıra ön ve arkalı ördükten sonra kenarlardan birer tane her sırada eksilterek resimdeki gibi form veriyoruz.Kulakları bitirdikten sonra tığla gözlerimizi yapıyoruz.Bunun için yedi tane zincir çekip etrafını iki defa gidiyoruz.Burunda da yine aynı şekilde tek sıra gidip geliyoruz.Daha sonra bıyıkları ve çiçeğimizi yapıp bitiriyoruz...Bu kadar.Halasının gülü ,güle güle giysin inşallah...
Herkese sevgilerimle...







4 yorum:

maria dedi ki...

FRUMOS

MARI

FLORI PENTRU ARZU

Arzu'nun hobileri dedi ki...

multimesc Mari <33333333333

orguveyemek-gulsence dedi ki...

canım bere çok şeker olmuş ellerine sağlık.sevgiler,selamlar

Arzu'nun hobileri dedi ki...

çok teşekkürler canım.bilmukabele, benden de sevgiler,selamlar arkadaşıma :))