10 Aralık 2010 Cuma

Converse bebek patiği...

Merhabalar...Converse bebek patiğinin resimlerini daha önceki postlarımda yayınlamıştım.Çok şirin bir patik modeli gerçekten de...Feedjitte en çok rağbet gören sayfalarımdan biriydi.Ben de yapmaya karar verdim ve daha sıcağı sıcağına ikinciye başlamadan yayınlıyorum.İp olarak üç marka kullandım.Yüncüm iplerin aynı olduğunu sadece marka değişikliği olduğunu söyledi.İp markaları Tunç Dolly,Kartopu Flora ve Ören Bayan Dora.tığ numaram 1.

Patik sık iğne olduğu için biraz sert oluyor.Benim örgümde sık olduğu için patik de adeta kalıp gibi oldu.Bunu yaparken bazı resimler çektim.Diğerini de yapınca yine resimleyip,ayrıca daha kolay anlaşılsın diye bir de grafiklerini yayınlayacağım...Herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum.Sevgilerimle...




3 yorum:

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

selam canım ellerıne sağlık patıkler super olmuş ıyı gunlerde kullansın bebış

Admin dedi ki...

Çok güzeller ellerinize sağlık.

Arzu'nun hobileri dedi ki...

çok teşekkür ederim.sağolun. :))