29 Kasım 2010 Pazartesi

Ressam Beresi...

Yine kızıma yapmış olduğum bir bere modeli...Yapılışı gayet kolay.Şemasını da ekliyorum...Ben 35 ilmekle başladım.19 tane arttırdıktan sonra arttırdığım kadar kestim.İki sıra ters,iki sıra düz örülüyor.Arttırmalar şekle göre olacak.Beş dilim yapıp diktim.Sonra da lastik kısmını ördüm.Sormak istediğiniz yer olursa cevaplamaya çalışırım.:)İpimin markası çok önceden aldığım London adında bir markaydı.Dört numara şişle ördüm.Lastik kısmını 3.5 numaralı beş şişle ördüm.













3 yorum:

şifalı bitkiler dedi ki...

müzik harika, şapka güzel

Arzu'nun hobileri dedi ki...

teşekkür ederim...<3333

Adsız dedi ki...

bere çok güzel çok beğendim...elinize emeğinize sağlık.ama ben daha örgü yapmayı yeni öğrendiğim için bereyi yapamadım....dediğiniz gibi basladım artırdım sonra eksittim ama olmadı.lütfen dana detaylı şişle baslanıp örülüş adımlarını resimleriyle gösterirseniz çok sevinirimmm lütfenn...